OM MOMSTER

 

 

Momster er et mikroinfluencerbureau, hvor troværdigt content og omtale fra mor-influencere er i fokus.

Overvejer I at bruge mikroinfluencere i Jeres marketing, men holder Jer fra det, fordi I ikke kan overskue junglen derude, så er vi her. Vi er nemlig specialister i at aktivere store hold af mikroinfluencere, og kvalitetsikre deres content. 

Vi arbejder specifikt med mødre som creators. Så er Jeres målgruppe børnefamilier, ved vi, hvem I skal matches med i en kampagne. Ud fra hård data (følgere, trafik) samt blød data (univers, ægthed) sammensætter vi det bedste hold creators, så Jeres produkter omtales på sociale platforme i en ramme, som I er med til at sætte.

MOMSTERKAMPAGNER

 

 

Et digitalt content agency

OM MOMSTER

 

 

Momster er et mikroinfluencerbureau, hvor troværdigt content og omtale fra mor-influencere er i fokus.

Overvejer I at bruge mikroinfluencere i Jeres marketing, men holder Jer fra det, fordi I ikke kan overskue junglen derude, så er vi her. Vi er nemlig specialister i at aktivere store hold af mikroinfluencere, og kvalitetsikre deres content. 

Vi arbejder specifikt med mødre som creators. Så er Jeres målgruppe børnefamilier, ved vi, hvem I skal matches med i en kampagne. Ud fra hård data (følgere, trafik) samt blød data (univers, ægthed) sammensætter vi det bedste hold creators, så Jeres produkter omtales på sociale platforme i en ramme, som I er med til at sætte.

MOMSTERKAMPAGNER

 

 

Et digitalt content agency

UDPLUK AF SAMARBEJDSPARTNERE

 

 

Design uden navn

UDPLUK AF SAMARBEJDSPARTNERE

 

 

VORES KAMPAGNER

 

 

Ved alle vores kampagner tager vi udgangspunkt i vores kundes ønsker.

Sælger virksomheden vitaminer til børn, hudcreme til mor, økologiske grødboller til hele familien, ammeindlæg, sengetøj, sutsko etc skal en social media-kampagne tilrettelægges derefter. Men alle de mange forskellige vinkler i en mors liv, skal en kampagner håndteres individuelt.

Processen er dog altid den samme for alle kampagner:

  1. Kunden udfylder et infoark med detaljer for opgaven
  2. Opgaven lægges op på vores jobportal, hvorfra vi selekterer de bedste matches
  3. Efter selektion sendes et oplæg med info på content creatorsene, kampagneforløb samt pris for hele kampagnen
  4. Når oplægget er godkendt, sendes en køreplan til kunden og et detaljeret brief til content creatorsene
  5. Kunden ser opslagene rulle ud på sociale platforme
  6. Fire uger efter sidste post er udgivet sendes en afrapportering til kunden med samtlige links

Generelt for alle digitale kampagner, er følgende værd at bemærke:

Der er mulighed for cross followers, da influencerne tilhører samme segement, hvilket kan anskues positivt, da digital marketing er stærkest, når en ønsket målgruppe eksponeres for samme produkt/event flere gange af flere influencere indenfor den samme periode – især hvis udgivelserne er grundige og troværdige.

Selvom der ikke bliver klikket, liket eller interageret med udgivelserne, kan eksponeringen af opslag stadig have været effektivt. Ikke alle læsere og følgere efterlader digitale fodspor, men kan blive influeret af kampagnen.

Alle opslag vil vedvarende generere trafik og interaktion, da udgivelserne ikke må slettes inden for 6 mdr. Så eksponeringstallet vil med tiden vokse.

MOMSTERKAMPAGNEFORLØB

 

 

Kontakt os på info@momster.dk for at få tilsendt et infoark eller en gratis snak omkring en tilrettelagt kampagnemulighed.

VORES KAMPAGNER

 

 

Ved alle vores kampagner tager vi udgangspunkt i vores kundes ønsker.

Sælger virksomheden vitaminer til børn, hudcreme til mor, økologiske grødboller til hele familien, ammeindlæg, sengetøj, sutsko etc skal en social media-kampagne tilrettelægges derefter. Men alle de mange forskellige vinkler i en mors liv, skal en kampagner håndteres individuelt.

Processen er dog altid den samme for alle kampagner:

  1. Kunden udfylder et infoark med detaljer for opgaven
  2. Opgaven lægges op på vores jobportal, hvorfra vi selekterer de bedste matches
  3. Efter selektion sendes et oplæg med info på content creatorsene, kampagneforløb samt pris for hele kampagnen
  4. Når oplægget er godkendt, sendes en køreplan til kunden og et detaljeret brief til content creatorsene
  5. Kunden ser opslagene rulle ud på sociale platforme
  6. Fire uger efter sidste post er udgivet sendes en afrapportering til kunden med samtlige links

MOMSTERKAMPAGNEFORLØB

 

 

Kontakt os på info@momster.dk for at få tilsendt et infoark eller en gratis snak omkring en tilrettelagt kampagnemulighed.

CASES

 

 

TESTIMONIALS

 

 

HairLust, september 2020

“Vi har været utroligt glade for hele kampagnen og både samarbejdet og korrespondancen med jer, så det skal I have ros for”, Stine, Community manager.

Smartbake, august 2019

“Vi fik spredt kendskabet til vores brand. Vi oplevede øget trafik til vores forskellige kanaler”, Signe marketingkoordinator.

 

Biosym, oktober 2020

momster

“Jeg har virkelig været glad for at være med og det hele har været en fornøjelse fra start til slut”, Camille, Marketingkoordinator hos OmniMulti.

 

TESTIMONIALS

 

 

HairLust, september 2020

“Vi har været utroligt glade for hele kampagnen og både samarbejdet og korrespondancen med jer, så det skal I have ros for”, Stine, Community manager.

Smartbake, august 2019

“Vi fik spredt kendskabet til vores brand. Vi oplevede øget trafik til vores forskellige kanaler”, Signe marketingkoordinator.

 

Biosym, oktober 2020

momster

“Jeg har virkelig været glad for at være med og det hele har været en fornøjelse fra start til slut”, Camille, Marketingkoordinator hos OmniMulti.